RODZAJE ZAJĘĆ

WOD (Workout of a day)

 

Podstawowy rodzaj treningu w naszym grafiku, zbudowany z trzech części - rozgrzewki, treningu właściwego oraz rozciągania. Po wykonaniu WODa każdy z uczestników wpisuje swój wynik na tablicę, dzięki czemu można porównać swoje rezultaty z innymi klubowiczami

TECHNIQUE WOD

 

Trening, na którym przez całą godzinę szlifujemy wybraną umiejętność (np. podciąganie na drążku, chodzenie na rękach, itd.)

BARBELL CLUB

 

Półtoragodzinny trening w pełni poświęcony dwubojowi olimpijskiemu (podrzut i rwanie) prowadzony przez Damiana Wiśniewskiego - wielokrotnego medalistę Mistrzostw Polski i Europy.

KETTLEBELL HARDSTYLE

 

Trening oparty na pracy z odważnikami kulowymi

COMPETITION

 

Zajęcia dla bardziej zaawansowanych klubowiczów, których celem jest przygotowanie do udziału w zawodach cross

TRENING OCR

 

Trening mający na celu przygotować uczestników do wszelkiego rodzaju biegów przeszkodowych

MOBILITY

 

Mobility to zajęcia, na których można rozmasować i rozciągnąć swoje mięśnie, dzięki czemu zostaje przyspieszony proces regeneracji, a ryzyko kontuzji podczas treningu staje się mniejsze. 

FIGHTCLUB

 

Trening z elementami sztuk walki

KIDS / TEENS

 

Zajęcia cross dla dzieci i młodzieży